Prosjekt 2026: La oss holde hverandre ansvarlige!
Prosjekt 2026 La oss holde hverandre ansvarlige Takk for at du er med på Prosjekt 2026. De fleste av oss har en eller to ting der vi går helt bananas og kjøper mer enn vi trenger. Det er i første omgang ikke så veldig bra for lommeboka, men nesten like viktig er det at det ikke er bra for miljøet. Overforbruk er skadelig for oss på både kort og lang sikt Hvilke regler skal vi ha? Vi må ha noen spilleregler for Prosjekt 2026. Det åpenbare er selvfølgelig: 1. Ikke kjøp nytt før det gamle er...