Prosjekt 2026: La oss holde hverandre ansvarlige!
Published 3 months ago • 1 min read
|
La oss holde hverandre ansvarlige
|
|
|
Takk for at du er med på Prosjekt 2026.
De fleste av oss har en eller to ting der vi går helt bananas og kjøper mer enn vi trenger. Det er i første omgang ikke så veldig bra for lommeboka, men nesten like viktig er det at det ikke er bra for miljøet.
Overforbruk er skadelig for oss på både kort og lang sikt
|
|
|
Hvilke regler skal vi ha?
Vi må ha noen spilleregler for Prosjekt 2026. Det åpenbare er selvfølgelig:
1. Ikke kjøp nytt før det gamle er brukt opp (eller utgått og derfor må kastes)
Jeg foreslår i tillegg:
2. Ikke kjøp mer enn du vet du har bruk for
Men jeg ønsker også ditt innspill! Hvilke regler for prosjekt 2026 kan fungere for deg?
Svar på denne eposten med regler du syns passer for deg - så blir vi enige sammen!
|
|
|
Pengebabbel
Bli med på Prosjekt 2026! - sammen holder vi hverandre ansvarlige
OBS! Du får en bekreftelsesepost etter sign-up. Denne kan havne i Spam-filteret ditt. Her deler jeg tips om hvordan du kan ta bedre økonomiske valg, spare, budsjettere og forstå dine rettigheter. Med fokus på NAV og forbrukerrettigheter hjelper jeg deg med å oppnå økonomisk trygghet i hverdagen
Read more from Pengebabbel